USA dröm 2.0

Ja, idag hade jag också en USA dröm. Jag drömne att jag hamnade i Kalifornien på typ en bondgård! Jag var sjukt glad för liksom det är den staten jag skule vara gladast av att hamna i! (Fast som sagt så spelar det nada om jag hamnar nån annanstans). Fast jag minns typ inte hur jag hade det där, för hela drömmen gick ut på att jag reste dit, alltså att flyget tog typ tretton timmar och sen landade man typ fem på morgonen och då en fyra timmars bussresa, eller liknande. Fast drömmen var en bra dröm för jag var så taggad på att komma fram. :D

Så nyss då jag vaknade var det första jag var tvungen att göra var att checka mina mail ifall jag skulle fått en plasering, vilket jag vet inte händer än för det är för tidigt, men ifall att ändå! ;)

Men ack.... :P

Golden gate bron <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0