USA in my <3

Jag längtar så sjukt mycket till USA! Ibland har jag vågor då jag undrar vad jag har gätt mig in på men för det mästa så är jag sjukt taggad! Jag blir så glad varje månad då jag får månadsbrevet från EF för jag känner att jag kommer närmare och närmare för varje brev. Sen jag kom hem från Thailand så har jag börjat känna hur jäkla nära det faktiskt är! Ta till exempel att jag började gymnasiet. Det känns som att det var i stort sätt igår, och lika mycket ska jag vänta till USA.

Jjag går runt och undrar vilken familj jag kommer hamna hos och vart. Det är bland mina stora funderingar. Kommer jag att hamna i delstaterna jag har valt eller någon helt annanstans? Jag vill veta ALLT!

Fast jag vet att det är bara praktiska saker vart man blir placerad och att det i stort sätt inte spelar någon roll vilken stat man hamnar i för man kommer ha det så sjukt kul och extremt jobbigt i vilket fall, men man kan fortfarande inte låta bli att tänka på detta.

Vilket av dessa 50 stater kommer man att tillbringa sina 10 månader i?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0