Packning är en sak jag alltid gör sista dagen. ALLTID! Eftersom det som man vill ha med sig är kläderna man tycker om, och de kläder man tycker om är de man använder. Alltså kan man inte packa veckor innan!


Men nu känner jag att då man är borta ett år så är det väl dags att börja packa en vecka innan man reser så idag har jag då börjat sortera:


De som är kvar i garderoben är det som inte ska med och det som hänger är frågetecken. Hejdå 2/3 av min garderob!


Ska jag ta med ett, två eller tre par..? ;)


Den blåa EF väskan passar inte så bra med den röda resväskan men men.. Får se om jag har den som handbagage :P

Jaja, nu ska jag träffa Sara i stan. Det är nog sista gången jag ser henne nu också inna USA :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0